Donderdag 28082013 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu Donderdag 28082013 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu

Donderdag 28082013

Door: Reint

Blijf op de hoogte en volg Reint

29 Augustus 2013 | Indonesië, Sanur

Vandaag een relaxte dag gehad. En zo hoort dat ook in de vakantie. Op het nippertje op tijd voor het ontbijt. Daarna uiteraard naar Luhtu's Coffeeshop voor het dagelijkse bakje leut. Uitgebreid met Nyoman gesproken over de te maken excursie naar Lombok en nog war andere excursies die we willen maken.
Ook heeft zij mij haar laptop mee gegeven zodat ik kan proberen Skype weer aan de loop te krijgen.
Daarna zijn we naar het museum van Le Mayeur gegaan. Dat was een Belg die hier in Sanur ongeveer 36 jaar heeft gewoond en gewerkt. Hij heeft vele, honderden, schilderijen gemaakt van het Balinese leven en in het bijzonder van zijn 37 jaar jongere vriendin (maitresse?). Erg interessant allemaal. Wie meer wil weten over Le Mayeur moet maar even op internet zoeken.
Daarna weer naar Luhtu en daar Soto Ajam gegeten. Erg lekker.
Het was toen inmiddels ook al half vier en zijn terug gefietst naar Sativa. Even afgekoeld in het zwembad en de laptop van Nyoman nagekeken. De interne microfoon lijkt defect te zijn. Als er een externe mike op wordt aangesloten werkt het prima. Ik zal haar adviseren een nieuwe headset aan te schaffen.
Nu net weer gegeten en dit verslag geschreven terwijl Fennie via Skype het thuisfront heeft bijgepraat.
Tot het volgende verslag.

• 29 Augustus 2013 - 16:04

Lieve pap en mam,

Leuk allemaal hoor! Wil ook wel een keer met jou Skypen hoor, papa! :D Hihihi! Heel veel plezier!

Xx

• 29 Augustus 2013 - 16:04

Ali Daverschot:

Jullie genieten, dat kan ik lezen......leuk al die bekende dingen weer voorbij te zien gaan!
    Ga lekker verder met genieten, lekker eten enz.
    We lezen je verslagen met plezier!
    Groeten van ons, Jack en Ali.

• 29 Augustus 2013 - 22:40

Ernst:

Leuk om te horen, dat Majeur zo'n mooi museum is. We zijn er al wel honderden malen langs gelopen, maar er nog nooit in geweest. Eerstvolgende keer dus! Fijn dat je naar de laptop van Nyoman hebt gekeken. Dan moet ze inderdaad maar even naar een goed headset kijken. Ze kan ook even naar Rimo in Denpasar gaan in de zelfde Jalan als waar Telkomsel gevestigd is, om het interne geluidswerk te laten bekijken. Weet niet wat daar het goedkoopste is, maar zij kent Rimo en kan daar wel even navraag doen. Maak een aantal leuke excursies en geniet er maar van. Hoop dat jullie Rai ook nog kunnen spreken. Groetjes