Woensdag 28082013 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu Woensdag 28082013 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu

Woensdag 28082013

Door: Reint

Blijf op de hoogte en volg Reint

28 Augustus 2013 | Indonesië, Sanur

Vanmorgen voor het eerst ontbeten. Fennie had al een paar kilometer gelopen. Het ontbijt was prima en lekker. Ook geen gedoe met smakkende chinezen. Na het ontbijt even op de veranda verwacht tot de schoonmakers hun werk hadden gedaan. Ze beloond met een redelijk bedragje. Daar zal zich de komende tijd wel terug betalen, hahaha.
Toen op de fiets naar Luthu's Coffeeshop voor koffie en internet. Fennie was net even naar de kamar ketjil toen Nyoman naast mij zat op haar hurken om haar dagelijkse offermmandje te brengen. Weer even gezellig bij gepraat. Wat is het toch een schatje!
Daarna door gefietst naar Inna Grand Bali Beach waar wij twee jaar geleden logeerden. Honderden mensen bevolkten daar het terrein want er vond een graduation plaats. Ook bij de Baruna Bar is het nodige veranderd. Dit even voor Ernst, Anna, Yaël, Ali en Jack, die de situatie daar kennen. Op de terugweg nog even weer bij Nyoman langs. Morgen brengt ze haar laptop mee zodat ik weer even naar kan kijken.
Daarna helemaal de boulevard af gefietst en aan het einde geluncht. Daarna even rond gefietst toen terug naar Sativa Cottages. Even afkoelen in het zwembad.
Daarna nog even op de fiets naar Hardy's om wijn e.d te halen. Maar eerst nog even Fennie's fiets laten maken want die had continue de rem er op staan. En dat trapt dan wat zwaar. Met drie man sterk waren ze op een gegeven moment er mee bezig. De security man, de kok en iets wat zowaar een klein beetje op een fietsenmaker leek. Enfin, uiteindelijk is het toch gelukt en ding weer aan de loop te krijgen. Fennie vliegt nu over de weg.
Om half acht zijn we gaan eten. Echt heerlijk was het.
Ik zal proberen binnenkort wat foto's te plaatsen.
Tot de volgende keer

• 28 Augustus 2013 - 16:48

Fennie Hofkamp:

Mam, waarom was je niet op skype?

• 28 Augustus 2013 - 17:04

Dineke:

Leuk verhaal weer hoor! En al veel gedaan dus! :)

• 28 Augustus 2013 - 17:52

Ernst:

Ja, inderdaad Nyoman is een lieverd en zo bescheiden. We zijn heel erg blij, dat we haar al vele jaren geleden hebben ontmoet en in onze armen gesloten met haar gouden man Komang en haar lieve kinderen Indah en Bram. Het zijn ook zulke dankbare mensen! Gewoon fijn om die erbij te hebben. Fijn, dat je morgen even naar haar laptop kunt kijken, maakt het Skypen een stuk aantrekkelijker als je ook geluid hebt. Bij het Graduation feestje moet je gewoon aansluiten en een lekkere rijstmaaltijd meepikken. Zij vinden het leuk en jullie vinden het lekker. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd tenslotte. Een scootertje maakt het wel een stuk gemakkelijker trouwens en jij bent tenslotte een crack inmiddels op zo'n ding.Geniet ervan luitjes.

• 29 Augustus 2013 - 08:14

Mam.:

Fietsen is heel goed en het is erg sporttief.