Middagje naar Ubud - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu Middagje naar Ubud - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu

Middagje naar Ubud

Door: reinthofkamp

Blijf op de hoogte en volg Reint

29 September 2011 | Indonesië, Sanur

28-09-2011. Na het ontbijt zijn we in een winkeltje in het GBB hotel een tasje gaan halen wat Anna graag wilde hebben. Ook wilden wij een auto huren voor de middag maar degene die het standje van het verhuurbedrijf moest bemannen was in geen wegen of velden te zien. Na wat geharrewar over hoe nu verder hebben we uiteindelijk maar besloten een taxi te nemen naar Ubud. We zij om één uur weg gegaan en waren omstreeks half zes weer terug. De taxichauffeur is in Ubud op ons blijven wachten. Voor die vijf uur rekende hij 350000 roepia. Dat is ruim 28 euro. Lekker goedkoop dus. Ubud is een leuke, maar wel erg toeristische, plaats. We zijn de lange winkelstraat doorgelopen tot aan het apenbos. Daar even rondgekeken bij de ingang. Veel, soms erg agressieve, apen. Ze worden zo brutaal door dat ze mogen worden gevoerd. Een mevrouw werd zelfs in haar zij gebeten. Onderwijl wat gedronken, gegeten en maar weer verder gewandeld. Voor ons zelf nog drie schilderijtjes gekocht die we als drieluik willen gaan ophangen thuis. Wel hebben we ze zonder lijst gekocht want de de Balinese lijsten zijn vreselijk grof. s Avonds gegeten bij Watering Hall, langs het strand weer terug waar de huisband al weer druk aan het spelen was. Ernst heeft zijn act weer opgevoerd. De bandleden kwamen na afloop van hun optreden zich aan ons voorstellen en wisselden facebook gegevens uit. Op de kamer nog even naar P&W gekeken en dan slapen. Nog één dag te gaan. Tot morgen.

• 29 September 2011 - 05:37

Dineke:

Volgens mij moeten jullie nog maar een 3e koffer aanschaffen om alle souveniertjes mee te nemen. Anders ben ik bang dat je de helft niet mee krijgt! Hahahahahaha..

• 29 September 2011 - 09:04

Henk Boomsma:

Geniet nog even van de laatste dagen en alvast een goede terugreis gewenst.

• 29 September 2011 - 09:08

Jacq.:

Heerlijk, lekker nog even genieten!
    Een heus apenbos...nog bekenden tegengekomen? :D
    Zaterdag moet ik jammer genoeg werken, anders was ik/waren we jullie komen ophalen zo gezellig.
    Nou geniet nog van de laatste dagen, en tot zaterdag!

Dikke kus & knuff

• 29 September 2011 - 09:34

Ali D.:

Nog een fijne laatste dag op Bali en vast een goede terugreis voor morgen!
    We zien elkaar dan in Assen weer .....

Groet, Jack e Ali.

• 29 September 2011 - 09:36

Mam:

nu is de laatste dag dan aangebroken en is het feest weer voorbij. ben blij dat jullie zo genoten hebben. als ik je niet meer spreek wens ik jullie een hele goede reis en dan hoor ik je zatermorgen wel weer.heel veel liefs en de groeten aan allemaal.mam

• 29 September 2011 - 10:29

Alejandra:

Goh...die apen waren dus echt brutaal...hmm opppassen maar hahahaha!
    Geniet nog van de laatste dag daar...en een veilige reis terug alvast!
    Dikke kus Alejandra