Rustig aan in Grand Bali Beach - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu Rustig aan in Grand Bali Beach - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu

Rustig aan in Grand Bali Beach

Door: reinthofkamp

Blijf op de hoogte en volg Reint

28 September 2011 | Indonesië, Sanur

27-09-2011. Vandaag lekker rustig aan gedaan. Na het ontbijt bij het strand onder onze 'eigen' boom gelegen. De eekhoorns kennen ons al en komen direct naar beneden om te kijken of er nog iets te halen valt. Vandaag hadden we appels bij ons. Die vinden ze ook wel lekker. Om twee uur heb ik nog een volledige massage gehad door Nyoman. Er is vandaag weer een receptie van een bruidspaar in het GBB. De ouders van de bruid en bruidegom zijn hooggeplaatste mensen in net goevernement en allebei lid van een protestantse kerk. Er zijn ongeveer 850 mensen uitgenodigd. Het personeel is de hele dag bezig geweest met voorbereidingen. Om 19.00 uur kwam het bruidspaar binnen. Ze keken geen van tweeën echt blij. De bruid had een behoorlijk bolle buik, ik schat zo'n maand of zeven. Na wat gebeden en toespraken werd er gegeten. Wij waren dit keer niet uitgenodigd. Achteraf gezien had dit gemakkelijk wel gekund, want om negen uur gingen de meeste gasten al weer weg. Echt heel veel eten bleef onaangeroerd en werd waarschijnlijk weer weg gegooid. Nog even bij de Baruna Bar wat gedronken. Ernst heeft daar nog een act opgevoerd die ik hopelijk binnenkort op facebook zal zetten. Verder geen bijzonderheden. Tot de volgende keer.

• 28 September 2011 - 05:39

Ali D:

Jammer zo'n trieste bruid.....en al dat eten ....!?
    Woensdag maar weer een fijne dag toegewenst en nog even genieten van de laatste
    Dagen, het is hier trouwens ook prachtig weer, terrasjes enz.perfekt, maakt het
    Thuiskomen wel veel plezieriger, toch?
    Groeten.

• 28 September 2011 - 07:01

BJ & Marja:

Leuk zo'n eigen boom met "vrienden"..... Jullie kunnen in ieder geval genieten van de omgeving en jullie "vrienden". Zo te lezen het "verplichte" bruidspaar niet.

• 28 September 2011 - 16:07

Dineke:

Weer een leuk dagje gehad dus! Nu alweer op naar jullie laatste dagje (nu ik dit schrijf is het namelijk al 00.07 uur bij jullie, dus al donderdag..)! Geniet er nog ff van!