17092013 Het laatste verslag vanaf Bali2013 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu 17092013 Het laatste verslag vanaf Bali2013 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu

17092013 Het laatste verslag vanaf Bali2013

Door: Reint

Blijf op de hoogte en volg Reint

17 September 2013 | Indonesië, Sanur

De laatste volledige dag was het vandaag. Morgen worden we om 16.00 uur opgehaald om naar het vliegveld te worden gebracht. Vanmorgen het gebruikelijke ritueel. Ontbijten, naar Luhtu's Coffee Shop en cappuccino drinken. Fennie moest eerst nog even terug fietsen naar Sativa aangezien we de handdoeken waren vergeten. Waarom Fennie terug moest fietsen? Nou, ze was al weg voor ik kon protesteren, haha.
Na de koffie aan het strand gelegen, in de zee spartelen, lunchen, liggen, spartelen enz. Om een uur of drie terug naar Sativa. Even in het zwembad het zout er af spoelen, in huis douchen en op de veranda wat drinken en lezen.
Tegen half zeven gingen wij naar de parkeerplaats waar Komang al stond te wachten. Hij had Bram ook bij zich. Tien minuten later waren we bij hun huis. Nyoman en Indah stonden ons op te wachten. Indah is al bijna net zo groot als Nyoman. Nyoman bracht ons koffie/thee en serveerde er heerlijke pisang goreng bij. Om je vingers bij af te likken! Heel gezellig zitten kletsen waarbij Indah ook gewoon mee deed. Na de koffie/thee kwamen Nyoman en Indah met het eten. Nasi putih, mie goreng, saté ajam en ajam (kip). Overheerlijk! Vooral de saté ajam, je zou hem haast met stokje en al opeten, zo lekker. We zaten nu met ons allen, inclusief de kinderen, gezellig om de salontafel te eten. Niet zo als de vorige keer toen Nyoman en de kinderen niet bij ons zaten. 't Was echt heel leuk en ontspannen. Speciaal voor Ernst, Anna en Yaël: jullie hebben wel wat gemist hoor. ;-) We moesten niet vergeten jullie de speciale groeten te doen. Bij deze dus.
Na het eten nog een half uurtje heel fijn en gezellig nagepraat onder het genot van een kopje koffie. Omstreeks negen uur heeft Komang ons weer bij Sativa afgeleverd. Het was een zeer geslaagd uitje! Bijzonder lieve mensen.
Nu zitten we aan onze avond borrel in Flapjaks naast Sativa. Hier schrijf ik dit verslag wat ik daarna op internet zal zetten.
Morgenochtend gaan we tot na de lunch hetzelfde doen als vandaag. Dan de fietsen terug brengen, bagage inpakken en wachten op transfer naar het vlkegveld.
Het was een hele fijne vakantie. Maar het is ook goed morgen weer naar huis te gaan. Donderdag hopen wij omstreeks 07.10 uur op Schiphol te landen.
Tot de volgende (vakantie)verslagen.

• 17 September 2013 - 16:07

Ali:

Dank voor de leuke verslagen.....goede terugreis! groeten van ons.

• 17 September 2013 - 16:26

Henk :

Zo te lezen hebben jullie echtgenoten. Goede Terugreis.
    Vast heel veel mooie foto's gemaakt.
    Groet Henk

• 17 September 2013 - 16:34

Klaas Spreen:

Hoi luitjes,

Leuk om vanuit Amerika jullie belevenissen te volgen.
    Dit is ook onze laatste week. Vandaag verlaten we SF via Sillicon Valley en dan naar de Santa Cruz en zakken zo langs de kust af naar San Simeon. Daar overnachten we en morgen door naar LA. Daar blijven we tot zaterdag, dan weer terug naar huis.
    Jullie goede reis terug en tot later.

Groet.
    Klaas

• 17 September 2013 - 16:38

Mam:

een hele goede terug reis en tot donderdag.liefs en groetjes van mij.

• 17 September 2013 - 17:00

Goede terugreis en tot donderdagochtend op Schiphol! :D