11092013 Weer een luie dag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu 11092013 Weer een luie dag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu

11092013 Weer een luie dag

Door: Reint

Blijf op de hoogte en volg Reint

11 September 2013 | Indonesië, Sanur

Na een nacht goed te hebben geslapen lekker ontbeten en daarna weer voor de cappuccino naar Luhtu's Coffeeshop. Tot een uur of één gezwommen, gelezen en geluierd aan het strand. Daarna lunchen, weer lezen, zwemmen en luieren. Echt vakantie dus. Om een uur of drie, half vier, even naar de shop van Nyoman. Bijkletsen en tegelijk even Komang besproken voor morgen om ons naar Ubud te brengen. Toen weer op de fiets terug richting Sativa. Onderweg nog even gestopt bij een shop waar Fennie broeken zag hangen die ik als huisbroek aan kan thuis. Twee stuks gekocht voor 250000 ruhpia, ongeveer 16,30 euro. Ook nog even gestopt bij Massimo voor een ijsje. De was opgehaald die we bij een laundry vlak bij ons onderkomen altijd laten doen. Dit keer kostte het maar liefst 19000 ruhpia, ongeveer 1,25 euro. Dit keer waren het 5 shirts, 2 korte broeken, 5 ondergoed/bh's. Je krijgt het dan keurig gewassen, gestreken en gevouwen en verpakt in plastic weer terug. Je begrijpt niet hoe ze het er voor kunnen doen.
Ik ben dit verslag(je) nu aan het schrijven op de veranda en zal het plaatsen als we straks gaan eten.
Tot het volgende verslag.

• 11 September 2013 - 16:19

Lekker luierdagje is ook niet erg.. ;) Leuk hoor! X

• 11 September 2013 - 16:21

Ali:

Bij de laundry voelde ik me altijd verplicht om er een zonnebril Ray Ban van €3 bij te kopen,
    het was zo akelig goedkoop en de mensen zo vriendelijk.......!
    Fijne dagen verder van ons, wij vliegen morgen weer terug naar huis, helaas....
    Jack en Ali

• 11 September 2013 - 16:22

Reint Hofkamp:

Foto's uploaden lukt niet met dat #@$/&£() internet hier.

• 11 September 2013 - 16:37

Ernst:

Heerlijk lekker luieren Daarvoor heb je tenslotte vakantie. Morgen gezellig Ubud, doe Komang onze hartelijke groeten! Voor in Ubud bij de Lotusbloemen is een heerlijk eettentje, met zicht op het fonteintje tussen de Lotusbloemen. Komang weet dat te vinden. Met de inkoop van kleding en de laundry ben je al bijna weer failliet gegaan, begrijp ik. J&A vertrekken morgen weer, zoals je in de reactie van A las, maar wij mogen gelukkig nog even blijven. Als het aan mij lag, zou emigratie vanuit dat Kikkerland naar de oorden waar jullie zitten of naar hier een optie kunnen zijn. Ben zowel het gewone klimaat, alsook het politieke klimaat daar meer dan zat. Als je de krant leest, maar ik raad het je niet aan, heb je het idee alsof we door een criminele organisatie geregeerd worden. Dus nogaar even genieten in onze beider oorden Groetjes

• 11 September 2013 - 17:48

Tine En Gerard:

Leuk jullie verslagen te lezen. Jullie hebben het prima daar.
    Heel veel plezier.