09092013 Een luierdag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu 09092013 Een luierdag - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu

09092013 Een luierdag

Door: Reint

Blijf op de hoogte en volg Reint

10 September 2013 | Indonesië, Sanur

Na het ontbijt weer naar Luhtu voor de cappaccino. Daarna aan zee gelegen, gelunched en weer aan zee gelegen. Dat liggen doe ik trouwens wel in de schaduw. Op de terug weg naar 'huis' even een ijsje gegeten bij Massimo. Daarna weer geluierd thuis. Om half zeven even met onze contactman van het reisbureau gesproken of een jeepsafari ons iets lijkt. Nu, dat doe we dus a.s. zaterdag. Daarna zijn we op de fiets naar Randy's gegaan om te eten. Twee jaar geleden zijn we daar ook meerdere keren geweest met Anna, Ali, Yaël, Ernst en Jack. De live muziek is er niet meer maar het eten is nog steeds goed. Op de terugweg heeft Fennie nog een paar goede daden verricht door her en der aankopen te doen. Je kent dat wel, hè Ali?
Nadien nog even naar Flapjaks om te internetten. Heb ik het verslag van de terugreis van Lombok net klaar en wil ik op 'opslaan' drukken, knalt het internet er uit. Heb ik wel even stevig ÷=%+_×#$&^/. Fennie schreef in haar dagboekje: "je kent z' n reactie". Op de veranda bij Sativa het verslag nog maar een keer getypt en alsnog geplaatst. Daarna nog een wijntje en slapen. Want de volgende dag, dinsdag dus, gaan we op de fiets naar het Bali Safaripark. Zo'n 15 km zeggen ze. We zullen zien.
Tot de volgende keer.

• 10 September 2013 - 17:38

Ali Daverschot:

Leuke verhalen, Lombok was mooi?
    Mooi dat we een beetje weten waar jullie zoal zijn, bekende namen.
    Fennie inderdaad goed de economie daar steunen........heb heel veel plezier van
    de daar gekochte jurken, draag em nu ook in Turkije, prima!
    heel veel plezier verder, wij maken ons op voor de buurtBBQ, helaas zonder de Braziliaanse
    dansers, zij moesten onverwachts optreden. Ja dat gaat voor!
    groeten van ons, Ali