04092013 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu 04092013 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu

04092013

Door: Reint

Blijf op de hoogte en volg Reint

04 September 2013 | Indonesië, Sanur

Na het gebruikelijke ontbijt en de cappuccino bij Luhtu's Coffeeshop zij. We naar Nyoman gegaan. Die had inmiddels de afgelopen dagen mensen benaderd voor informatie over de overtocht naar Lombok. Wij zelf ook uiteraard. En de laagste prijs die wij hadden kunnen vinden was 1.1 miljoen ruhpia. Die prijs hebben we dus nu ook bedongen bij de man die ons kwam bezoeken bij Nyoman. Hij ging naar het kantoor terug om de tickets in orde te maken en zou binnen een half uurtje terug zijn. Wij ondertussen gezellig gekeuveld met Nyoman. Zij is door vrienden uitgenodigd om naar Australië te komen. Daar gaat ze op 10 november naar toe, tenminste, als haar visumaanvraag wordt goedgekeurd. Dat wil in Indonesië nog wel eens een probleem geven. Eigenlijk had ze twee dagen geleden al bericht moeten hebben maar dat was er nog niet. Ze is zelf alleen een keer naar Lembong geweest en verder nog nooit van Bali weg geweest. Ze vindt het allemaal erg spannend. Fennie heeft haar kassa nog een beetje gespekt door diverse dingen te kopen.
Daarna rusten op het strand en in de namiddag zwemmen bij Sativa en lezen op de veranda.
Nu zitten we achter een drankje na lekker gegeten te hebben. Het is hier nu 22.00 uur, bij jullie 16.00 uur.
O ja, bijna vergeten. We gaan vrijdag en zaterdag naar Lombok. Vrijdadavond zal ik dus geen verslag schrijven want ik neem mijn tablet niet mee naar Lombok.
Dus: hopelijk tot zaterdag.

• 04 September 2013 - 18:20

Ali En Jack:

Leuk dat jullie de trip naar Lombok rond hebben, fijne dagen vrijdag en zaterdag, we zien je verslag tegemoet.....
    Jullie vermaken je prima, de koffer van Fennie raakt al aardig vol geloof ik, heel goed.
    Hier ook alles prima, we gaan vanavond naar de show van de Braziliaanse groep, die logeert op het park. We werden door hen uitgenodigd om naar een hotel te komen hier aan het strand, dat doen we heel graag, dus we gaan onverwachts uit vanavond, leuk!
    In het zwembad hebben we met hun manager Marcos de nodige spieroefeningen meegedaan,
    we waren eigenlijk wel in topvorm......Groetjes van ons, Ali

• 04 September 2013 - 20:25

Dineke:

Klinkt erg leuk allemaal. En ja, jullie koffers raken al mooi vol! :-)

• 05 September 2013 - 11:42

Mam:

hele prettige dagen gewenst op lonbok. zondag lees ik wel weer een verslag van reint.veel plezier en groetjes van mam