Tweede dag - naar Selge. - Reisverslag uit Kumköy, Turkije van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu Tweede dag - naar Selge. - Reisverslag uit Kumköy, Turkije van Reint Hofkamp - WaarBenJij.nu

Tweede dag - naar Selge.

Door: reinthofkamp

Blijf op de hoogte en volg Reint

09 Maart 2012 | Turkije, Kumköy

Vanmorgen hebben we na het ontbijt eerst genoten van de zon onder het genot van een kopje koffie. Om een uur of twaalf zijn we gaan rijden. We zouden eerst naar Aspendos gaan waar een oud amphitheater staat. Aangezien we een afslag te vroeg namen zijn we eerst maar doorgereden naar Selge waar we ook naar toe wilden. De weg is een echte bergweg; smal en bochtig.  Maar erg mooi en vele mooie uitzichten. Zie de foto's. Onderweg bij een restaurantje gestopt om te gaan lunchen. Er was echter helemaal niemand aanwezig. Wel lag er allemaal eten in de keuken en de koelkast was helemaal gevuld met frisdranken. We zijn allemaal even naar de wc geweest want we wilden daar toch iets achter laten. Toen maar door naar een volgend restaurantje en dat was een prima keuze. De dames hebben forel gegeten en Ernst en ik kip. We kregen er gemengde salade, brood en patat bij. Het was heerlijk. Toen weer verder naar Selge. Na een rit met veel koeien en geiten op de weg kwamen we uiteindlijk daar aan. Voor een, nog gesloten, hek over de weg. Men wilde dat wel voor ons openen als we de auto zouden laten staan om verder te gaan lopen. Dat hebben we dus niet gedaan. Langs de zelfde weg terug gereden en na getankt te hebben kwamen we uiteindelijk aan in Aspendos. Daar zijn Fennie en ik omhoog geklommen om het theater van bovenaf te bekijken. Erg indrukwekkend (foto's). Tegen zes uur waren we weer terug waar we nog even met Dineke hebben gepraat via Skype. Na een goed diner ziten we nu uit te buiken. Tot morgen.

• 09 Maart 2012 - 19:27

Ali Daverschot:

Reint lees jij je verslag wel eerst goed door voordat de mail eruit gaat?
    Jullie namen een afslag te vroeg en hebben je toen eerst dood gereden......goed uitkijken hoor!?
    De weg was smal en bochtig..
    Leuke dag dus en het weer goed zo te zien op de foto, fijn!
    Veel plezier met elkaar, zie je volgende verslag weer.
    Fijn weekend, groetjes,